Projektplace – ny gratis app til administration af arbejdet via Android

thumb projectplace-app

Planview lancerer ny app til Android der gør samarbejdet nemmere.

Efterhånden som vores Android smartphones og tablets mere og mere bliver integreret i vores daglige liv, bliver det dermed også mere populært at kunne arbejde hvor som helst og når som helst via disse enheder, som jo følger os mere eller mindre 24 timer i døgnet.

Netop det at kunne arbejde fra sin mobil og tablet er tanken bag Planviews nye Android app, Projektplace, der er en hjælp til arbejdsstyring og projektsamarbejde.

Projektplace giver nemlig mulighed for at lade brugerne håndtere deres arbejdsopgaver på tværs af enheder, og det i samarbejde med deres team.

Projektplace app´en gør brug af kanban-tavler til repræsentere projekternes arbejdsgange i form af kort under forskellige kolonner.

Per Wising, Director of Project Management hos Projektplace, siger om lanceringen af den nye applikation:

Vi er meget begejstrede for, at vi nu kan tilbyde Android-brugere klassens bedste arbejdsstyringsoplevelse. Det understreger vores dedikerede indsats for at fremme innovation inden for projektsamarbejdsværktøjer. Med de nye visualiserede arbejdsgange baseret på kanban-tavler, kan nye brugere få et velfortjent rygstød hvad angår produktiviteten. Eksisterende brugere kan bare fortsætte deres arbejde som tidligere – nu med direkte adgang til alle deres projekter og filer fra deres Android-enheder, uanset hvor de er.

Projektplace app´en, der iøvrigt har understøtter fildelingstjenester som f.eks Box, Google Drev, og Dropbox, kan hentes gratis via Google Play og kan bruges af op til 5 projektmedlemmer før du skal åbne pengepungen.

Alle filer fra førnævnte tjenester kan deles, redigeres, samt knyttes til opgaver på kanban-tavler direkte via app´en. 

Hot lige nu:

 – LG G4 unboxing på dansk 

 – Samsung vil have danskerne til at slå op med deres smartphone

 – Google + tilbyder nu samlinger

Skriv kommentar
account_circle
email