Jeg har fået bekræftet at Jecopix arbejder på højtryk på at forbedre de ting kunderne er utilfredse med.
Jecopix har været meget udskældt i medierne (mest i kommentarer under artiklerne), især grundet manglende levering af produkter og kundeservice. Især har Claus Ovesen stået i spidsen for alt skyderiet.
Claus gik ned med stress, og desværre en så voldsom grad af stress, at han har valgt ikke mere at skulle være i blandt os.
Dette er forklaringen på at det har haltet med diverse tilbagemeldinger til kunderne. Dette er yderst tragisk, og af respekt for Claus og hans pårørende frabedes negative kommentarer om Claus i fremtiden her på AppsAndroid.dk.
De tilbageværende i firmaet arbejder på at få besvaret mails, ombytninger osv…
UPDATE: Jecopix er gået konkurs.
Tak til jer alle der har henvendt sig angående tvivl om indholdets af denne artikels ægthed.
Enig med dig. Jeg ved ikke hvordan procedure er hvis et firma lukker. De er jo ikke gået konkurs, så jeg tror (uden at vide det) at når alt bliver gjort op, at så får i penge igen..
Jeg bestilte min TabOne2 i slutningen af januar og betalingen blev trukket den 6. februar efter nogle forviklinger. Produktet er aldrig blevet leveret. I begyndelsen fik jeg svar på mine e-mails omkring den forsinkede levering, men siden begyndelsen af marts måned har jeg intet hørt på trods af telefoniske henvendelser og SMS’er (telefonnummeret er nu nedlagt), breve og senest rekommenderet brev, som, forblev uafhentet. Jeg kan se på nogle blogs, at der er indgivet politianmeldelser mod firmaet og dets ansvarlige direktør Jesper Vestergaard Mortensen og ser nu ingen anden udvej end at gøre det samme. Virkeligt ærgerligt at et potentielt godt initiativ er endt på den måde, men at tage mod betaling og så ikke levere er ikke acceptabelt! 🙁
Er der nogen som har hørt fra firmaet, da det er den 20. april og de skulle have fået nye tablet hjem, hvis man følger status på deres hjemmeside?
>Høy
Nej jeg har ikke hørt noget fra dem, har prøvet at komme i kontakt med dem på alle mulig måder, men har ikke hørt fra dem.
De kunne da sætte en status på deres site, så vi som kunde havde mulighed for at planlægge vores tid også.
@juuls: har du modtaget din tablet nu så?
Ja jeg klør mig lidt i nakken, da jeg bestilte en tablet den 2. april og beløbet blev hævet 4. april, så nogen må da være på kontoret ??
Hejsa Høj
Nej ingen svarer på noget som helst vi kunder får intet at vide er kunder er helt alene med vores spørgsmål.
Svarer support stadig ikke?
Så ingen support for os der har en suk.
[quote name=”kim8840″]Tror de lukker alt hos dem du kan ikke bastille ting hos dem mere bare se her.
http://jecopixshop.com/%5B/quote%5D
Det tror jeg faktisk også…
Tror de lukker alt hos dem du kan ikke bastille ting hos dem mere bare se her.
http://jecopixshop.com/
Intet at være ked af Kim. Jeg er blevet nærmest bombarderet med mails fra brugere der ikke troede på indholdet af artiklen, og du har jo ikke ligefrem gjort det i nogen ond mening, og set fra min side af, så er jeg kun glad for at i henvender jer hvis i mener der er fejlinformation, ellers kan jeg ikke få det rettet. Og din mening er ligeså god som min. God ferie…
Det star på deres support side ked af alt det her, men er bare svært at tror at et mennske kan tage sådan et valg.
http://jecopix.com/
Tak kim. Er det en mail?
2012.03.31 Skrevet af Jesper Vestergaard MortensenKære kunder af Jecopix.
Jeg forstår Jeres frustation omkring den tragiske ulykkelige situation i Jecopix.
I går d. 29 / 3 – 2012 bisatte familie, venner, mm. Claus Ovesen, som selv havde valgt at få fred. Nu ønsker vi bare at familien får ro.
Jeg kan oplyse at Advokat, Revisor og Bank arbejder på højtryk for at løse alle problemmer. Jeg er blevet bedt om at holde mig neutral i sagen, derfor må jeg ikke besvare spørgsmål.
Ligsom familien er jeg selv i dyb sorg, Claus har været min bedste ven i 20 år.
Med venlig hilsen
Jesper Vestergaard Mortensen
Jecopix
Tror ikke det første man gør efter ens mand/far er død, er at slette hans profil. Sender gode tanker til familien, forfærdeligt.
@Kim: Jeg har modtaget din mail, takker.
Hans Facebook er da stadigvæk åbne og der star intet om hans død så tror ikke meget på den historie.
http://www.facebook.com/people/Claus-Ovesen/100001405856578?sk=wall
@kim : prøv nu lige at læse artiklen igennem først.
TIL JER ALLE :
Artiklen handler om at Jecopix arbejder på at forbedre de ting der har gjort kunderne utilfredse. Det er da positivt.
Kunne vi ikke lade være med at smede alt mulig konspirationsteorier, da der sidder en familie tilbage efter den her frygtelige episode, og af respekt for dem, så bare forholde os til det der står i artiklen?
Tragisk at Claus og for hans familie, at han har begået selvmord.
Nu får Jecopix lige et par dages fred, til at få styr på tingene, for jeg venter stadig.
Det næste der kommer fra deres side bliver nok, at det var på hans konto alle pengene stod, og at de sørme ikke er at finde mere…
Der star ingen steder at han har taget sit eget liv hvor star det henne da kan du bevies det da det star ingen steder???
Man dør da ikke af stress hænger slet ikke sammen deres hjemside er stadigvæk åbne det er da for undgår opmærksomhed omkring hans side af.
Tak for info 🙂
Det giver da mening så at han ikke svarer tilbage.
Det kan jeg desværre ikke forholde mig til eller kommentere på, jeg kan kun forholde mig til det der står i artiklen, altså de oplysninger jeg har fået.
Hmm, selvfølgelig forståligt at man ikke taler ondt om de døde. Blot mærkligt at det ikke fremgår af hans fb profil, heller ikke hans familie ser ud til at sørge…